ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ХАСКОВО,
чрез тази Харта поема ангажимента да спазва обявените стандарти за качество на административното обслужване
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
► Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО) |
|
Паркиране |
|
Удобно работно време |
|
Указателни табели за лесно и бързо ориентиране |
|
За клиенти със специфични потребности |
|
В ЦАО на Ваше разположение са |
|
Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат |
|
Информация за услугите ни ще намерите |
|
Съдействие на място в ЦАО ще получите от |
|
Официална интернет страница на ОА - Хасково |
|
Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер |
|
Бързо обслужване |
в рамките на 20 минути:
|
Ще ви обслужим само на едно гише |
в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
|
Ще Ви предоставим услугата веднага, когато |
|
Ще Ви уведомим за готовия резултат от услугата |
|
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
► На място в ЦАО |
|
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО |
с експерта по казуса
към директора на дирекция АПОФУС
|
► Пишете ни |
|
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор |
№ 5, Областна администрация Хасково
|
► Обадете ни се |
|
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате |
|
► Информация за вашата удовлетвореност |
|
Всяка година, до 1 април в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван |
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите:
от Вашата обратна връзка
удовлетвореността Ви
|
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас! |