Българският бизнес трябва да се интернационализира


Проекта дава възможност за участие на българските фирми в специализирани международни изложби, бизнес мисии в държавите на Европейския съюз и в трети страни, както и за предстоящите през годината обучителни семинари.
Разработен е Национален експортен портал- www.export.government.bg, чрез който българските фирми получават адекватна и обективна информация за българските предприятия на чуждите пазари, предоставя  он-лайн възможности за търсене на бизнес партньори, връзки към портали и база данни, подпомагащи намирането на доставчици, инвеститори и дистрибутори.
Сред реализираните дейности по проект „Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия” от стартирането му през април 2010 г. до днес са национални участия в 65 международни панаира и специализирани изложби, в които своята продукция са предстaвили 610 предприятия от различни браншове, проведени 8 търговски мисии в Германия, Испания, Финландия, Белгия, Виетнам, САЩ, Китай с участие на 97 предприятия от различни сектори.   
Българските предприятия имат възможност да се включат в дейностите на трета проектна дейност на Проекта за участие в търговки мисии, панаири, форуми.
Повече подробности за Проекта на сайта на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия- www.sme.government.bg

Павлина Николова